po.perhegrigh.ru

Hodowca z jamnikiem

Hodowca z jamnikiem

Avsyannikova Maria, właściciel młodego, ale bardzo obiecującego przedszkola jamnik ze śmieszną nazwą «BUFFOBASS», nie uważa tej rasy idealne i odpowiednie dla każdego. W przeciwieństwie do wielu hodowców, Masha nie jest skłonny do idealizowania rasy w ogóle, a ich psy w szczególności. Dlatego też, aby poznać opinię nie tylko ciekawe, ale również pomocną.

- Masza, nie powiedzieć wiele o sobie. Kim jest twój zawód?

Z zawodu jestem ekonomistą.

- Kiedy zaczęli radzić sobie z psami, jak zacząć swoje hobby? Twój pierwszy pies?

Podobnie jak większość właścicieli psów przyszłości, zebrałem wszystkie psy dzieciństwo stoczni. Początkowo miałem psiaka, następnie Cocker spaniel angielski, ale prawdziwa pasja zaczęła się Bassett. Nie mogłem się oprzeć swój urok.

- Skąd swoją hodowlę?

Przedszkole nie przyszedł od razu. kupiliśmy tylko dla pierwszego psa. Bardzo często historia. Idź na wystawach i nie wszyscy planowaną hodowlę. Po pewnym czasie, a dokładniej po pierwszej wystawie, mamy tę sesję, aby opóźnić rozpoczęcie i wkrótce ponieść całkowicie. Mój pierwszy Basset - Eva ... Evochka - radość dla wszystkich i pielęgniarka naszego następnego psa, moje poparcie i wsparcie. Następny był to pies, kupiony w moskiewskim szkółkach, - Wielki Twintip Vanilla Sky. Jest mu zawdzięczam mój obecny obecność w szeregach profesjonalnych hodowców psów.

- Skąd nazwa hodowli?

Nazwa została wybrana przez długi czas: konsultowany z rodziną i przyjaciółmi, przeszukano w Internecie, w różnych słowników. Nawet w słowniku języków martwych. W rezultacie, problem zniknie sam, nie było lepszej nazwy, które można tylko pomarzyć! "Buffobass"! Który przetłumaczony na angielski oznacza „komiks” na basie w bardzo odpowiednim Bassett. Po wszystkich Bassets mają głęboki melodyjny głos i niezwykłe poczucie humoru. Poza tym ich wygląd często przynosi uśmiech na twarzach przechodniów.

- Że organizacja przedszkola uważasz za najważniejsze?