po.perhegrigh.ru

Szkodliwie po Whiskas dla kotów i kociąt. Czy to możliwe, aby nakarmić kota Whiskas

„Cipki kupiłby Whiskas!” - mówi slogan światowej sławy żywności. To każdy wie paszy, nawet tych, którzy mają kota, i nigdy nie było. I nie jest to zaskakujące. Bez względu na to, jak dziwne jest to, że żywi do klasy super-gospodarki, reklamować bardziej niż cokolwiek innego.

Na różnych kanałach pisałem na Murkote, ale pytania "Mogę karmić kota Whiskas?""Czy Whiskas szkodliwe dla kotów?""Co sprawiło, Whiskas?„Etc. nadal pobudzać dociekliwe umysły właścicieli opiekuńczy. Nie jestem bardzo doświadczonych koshkovladelets, ale wszystko to samo tam. I jestem uzbrojony z opinią lekarza weterynarii, logiki i zdrowego rozsądku. Więc spróbujmy zrozumieć, jaki rodzaj żywności, takich Whiskas. A w ogóle, szkodliwe, jeśli sucha karma dla kotów?

Czy Whiskas szkodliwe dla kotów i kociąt

Co sprawiło, Whiskas?

Przeczytaj skład pracy jest kwota nie karmić i nawet jeśli opakowanie żywności na Ukrainie iw Rosji są czymś milczeć, potem na oficjalnej stronie Whiskas w USA można przeczytać bardziej szczegółowe niż składu paszy.

Koty - są drapieżnikami, którzy potrzebują mięsa. Jedzenie Whiskas spożywczych, zwierzę dostaje mniej niż 5% białka zwierzęcego życiowej. Whiskas pasza jest:

  • Podroby (w tym szerokim pojęciu schowany nogi, głowa, przełyk, ścięgna, piór, rogów, kopyt, jelit, dzioby używane do przygotowania pokarmu podroby zwierzę. - To nie jest mięso i odpady).
  • tłuszcz zwierzęcy (konserwowany konserwantów BHT i BHA, które nie są toksyczne, ale tylko bardzo substancje rakotwórcze).
  • Kukurydza i pszenica są użyteczne u kotów, ale jeśli kot - mysz pola lub chomika. Bzdura - mówisz i będzie absolutną rację, ale paszy kota ziarno jeszcze bardziej szalone, wierz mi.
  • Barwniki, które dają rufie wszystkie kolory tęczy, które współdziałają z sokiem żołądkowym, są bardzo niebezpieczne dla zdrowia.